Alla inlägg under februari 2012

Av Anna Håkansson - 28 februari 2012 09:33

Som alla vet är det ju min födelsedag idag:) Passa nu på att att säga grattis till mig själv:)

Av Anna Håkansson - 28 februari 2012 09:33

Som alla vet är det ju min födelsedag idag:) Passa nu på att att säga grattis till mig själv:)

Av Anna Håkansson - 26 februari 2012 19:37

Igår firade vi älskling som fyller år idag! Grattis älskling på din dag! Solen skinner på dig idag  

Av Anna Håkansson - 21 februari 2012 19:53

Idag har det var i ett tolat kaos i min hjärna. Jag behöver snart semester från mig själv  men hoppas att känslan går över.  Jag skyller på vädret. Mörkt och h--vetes tråkigt. Nu skall jag koppla av med en film Inner City vs Outer Space Attack the Block.  Hoppas att ni får en bra tisdagskväll.

Av Anna Håkansson - 20 februari 2012 19:28

Idag har det bara flytigt på som attan. Jag har mått jättebra.  Det har varit en lyckoträff, hela dagen. Nu är det slappedaxs på slätten. Nu hoppas jag att morgondagen ser lika ljus ut som denna. Hoppas att ni har en bra dag som jag har haft. Fånga de ljusa stunderna och fasna inte i de mörka. Puss och kläm på er där ute.

Av Anna Håkansson - 19 februari 2012 21:59

I dag åkte jag hem i från Mörrum. Mina föräldrar är de snällaste som finns.

En naktdel med att bo nära isrinken i Mörrum är alla snurriga billister som skall pakera utan att betala, det tycker jag de kan göra. Eller hur??

Hunden och jag blev nästan överkörda av en mycket snurrig billist han viste någ inte att det bara 30 km/tim utanför vändplatsen där mamma och pappa bor. Usch så rädd jag blev, och Bella hoppade också till.


Vad skall man göra??:)

Av Anna Håkansson - 18 februari 2012 11:31

Idag skall jag till Mörrum. Till mina underbra föräldrar. Sen äker mamma tillbaka till Lund. Jag hoppas att dom får bort den där knutan hon har. Hoppas att ni får en en bra helg alla goa och snälla vänner där ute.

Av Anna Håkansson - 17 februari 2012 23:29

Ikväll har det varit filmkväll hemma hos mig. Det har blivit två stycken filmer Abduction och Zombieland. Det har inte blivit något gjort här hemma ikväll bara slappat framför tv:n. Lyckligtvis är det en dag imorgon också:)

Ovido - Quiz & Flashcards