Alla inlägg under april 2012

Av Anna Håkansson - 14 april 2012 11:21

Nu är det helg!! Hoppas att det blir en lugn helg, med underbart sällskap av mina goa och snälla föräldrar i Mörrum.

God helg och ta det lugnt för det skall jag göra.  


Av Anna Håkansson - 5 april 2012 19:16

Nu är det dags att uppdatera sin gammla blu-ray spelare till 3D och med Wi-Fi anslutning.

Är det någon som kan något om  kvalitet och hållbarhet på dessa teckniska små rackarna.

Det enda kravet är att den inte får vara dyr som kvicksilver.  Har varit på Netonnets hemsida med det är ju en djungel där ute.


Glad påsk på er.  

Av Anna Håkansson - 5 april 2012 19:16

Nu är det dags att uppdatera sin gammla blu-ray spelare till 3D och med Wi-Fi anslutning.

Är det någon som kan något om  kvalitet och hållbarhet på dessa teckniska små rackarna.

Det enda kravet är att den inte får vara dyr som kvicksilver.  Har varit på Netonnets hemsida med det är ju en djungel där ute.


Glad påsk på er.  

Av Anna Håkansson - 2 april 2012 18:29

Hoppas att allt är bra. För här är det perfekt:) så idag är det inget att tillägga  

Av Anna Håkansson - 1 april 2012 19:48

Idag har varit relativt lugn. Spelat World of Warcraft. Tränat och gosat med våran pincher Bella.

Sendan hände det mest förvirrande sak på hela dagen vad säger jag eller inte säger. Ibland hänger inte minnet med alls.

Mamma och jag var på City Gross och handlade och mamma säger att jag sa något dumt i utcheckningskassan. Vi låter det vara osagt vad jag sa,men jag har inget minne av vad jag sa. Snacka om urselt minne må jag säga.

Hoppas att ni mina vänner kommer ihåg vad ni säger.  


Nu lyssnar jag på Bob Marley på min iPod och längtar till sommaren.


Hoppas att in alla glada där ut har en underbar söndagskväll.  

Ovido - Quiz & Flashcards