Alla inlägg under mars 2012

Av Anna Håkansson - 31 mars 2012 12:50

Hoppas att ni får en bra helg Alla goda vänner   Trötter idag.  



Av Anna Håkansson - 30 mars 2012 21:31

Nu är det vår nu får man dras med sin pollen allergi. Finns ingen medicin som hjälper. Det är jätte tråkigt. Jag kan inte sitta i 5 minuter i solen utan att nysa.  

Av Anna Håkansson - 17 mars 2012 12:05

 

 Idag har man rammlat klädkammaren. Snurrar som bara den. Måste sätta min ner och andas.

Lärkaren som jag gick till när det var som värst skyller det på stress. Men jag tror att det är något annat.

Är ju hälsan själv, fast man är överviktig och bårde snusar och röker.


Puss och kläm där ute! Hoppas att ni får en bra dag!!!

Av Anna Håkansson - 15 mars 2012 20:37

Idag har det varit en relativt lugn dag. Måste bara lära mig att tagga ner lite. men vad gör man?Ibland måste man bara får ta det piano.

Av Anna Håkansson - 9 mars 2012 22:38

 

 Idag har all teknologi bara strulat. Jag vet inte vad som händer? En blu-ray som inte gåt att uppdatera sedan man flyttat. Jag har just nu bara lust med att slänga ut skiten från balkongen. Tänk hur det var förr inga krabiga datorer, inga jävla mobiler inga surfplattor och framför allt inga fucking blu-ray spelare, som lever sitt eget liv. VARFÖR!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards