Alla inlägg under maj 2012

Av Anna Håkansson - 10 maj 2012 19:39

Idag måste jag säga att det har varit en bra dag. Lite virrig ändå kanske men det har varit en lugn dag.

Har inte stressat eller flippat ut idag. Många människor förstår inte hur det är att ha en psykisk sjukdom. Det syns inte utan på. Men den finns inom en hela tiden. Har svårt att kontrollera känslor och humöret, men kan ändå på något sätt styra över dem så dom inte styr mig. Paniken att göra fel och göra andra illa finns där. Många säger att det är männskligt att göra fel, men inte för mig i min värld måste jag vara perfekt och allt där om kring. Men det går inte.

Jag måste tillåta mig att göra saker och planera allt i detalj, för att det inte skall bli fel. Men det blir det. Då blir jag ledsen och arg.


Måste bara få säga att jag har de underbaraste människor runt omkring mig borde på jobbet och privat.   


Kommer att lägga ut detta på Facebook.  Ni får gärna kommentera. Detta har jag självmant lagt ut. Så att folk kan få en bild av mig och mitt väldigt upp och ned vända värld.


Ovido - Quiz & Flashcards